Lecţie de filosofie – Berkeley

Posted: Aprilie 4, 2007 in filosofie, filozofie

de  Kiriasha 

Intenţionez să postez aici câteva idei care mie mi s-au părut interesante. Berkeley înseamnă pentru mine un mod de a privi lumea. Dacă şi ţie îţi va ridica măcar câteva întrebări, înseamnă că mi-am atins scopul. Informaţiile provin din cartea lui Jostein Gaarder – Lumea Sofiei, apărută la editura Univers. Mi-am permis să le modific puţin, pentru a le face accesibile. Pentru că doresc, prin prezentarea lor, a satisface nişte scopuri pur informative, consider că nu am încălcat în niciun fel drepturile de autor. Dacă mă înşel, rog a fi contactată pentru remedierea neînţelegerilor.

Tot textul

Lasă un răspuns

