Idei simple

Posted: Iunie 12, 2007 in filosofie

* Succesul inseamna a continua cand ceilalti renunta.
Alvin Sprecht

* Cea mai mare inspiratie vine adesea din disperare.
Comer Cotrell, fondator Pro-Line Corp.

* Nu am lasat niciodata scoala sa interfereze cu educatia mea.

* Iadul este gol si toti diavolii sunt aici.
William Shakespeare

* Nu m-as inscrie niciodata intr-un club care i-ar accepta pe cei
ca mine membri.

* Privesc viata precum un pasager important de pe Titanic: s-ar
putea sa nu ajung la destinatie, dar macar merg la clasa I.
Art Buchwald

* Nu te iubesc pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce devin cand
sunt cu tine.

* Orice ar fi, trebuie sa te casatoresti: daca ai noroc de o nevasta
buna vei fi fericit; daca nu, ajungi filosof.

* Un barbat indragostit este incomplet pina ce se insoara. Dupa
aia e terminat.

* Toate generalizarile sunt false, inclusiv aceasta.

Comentarii
  1. aia cu casatoria mi-a placut.

  2. spranceana spune:

    Extrase din cartea lui Mihail Dymov „Deti pishut Bogu” [Scrisorile copiilor catre Dumnezeu]. O carte in care autorul a reprodus intrebarile copiilor (de 6-10 ani) catre Dumnezeu, intrebari culese in cateva scoli din Riga.

    „Incotro pleaca timpul ? In parul carunt ?” – Iulia, clasa a 3-a.

    „Oamenii sufera atat de mult pe pamant, oare in Infernul tau e si mai rau ?” – Radic, clasa a 4-a.

    „Am vazut ca in biserici se vand lumanari. E business-ul tau, da ?”, Tolia, clasa a 2-a.

    „Bine, Hristos a suferit pentru oameni, iar oamenii pentru ce sufera ?” – Grisa, clasa a 4-a.

    „Ai scris in Biblie ca mai intai a fost cuvantul. Care ?” – Ruslan, clasa a 1-a.

    „Crezi ca as putea sa te ajut cu ceva ?” – Sveta, clasa a 2-a.

    „Stii cat mi-e de rusine sa fiu sarac, fara motiv ?” – Ieracli, clasa a 4-a.

    „Daca in lume sunt atatea nenorociri si suferinte e pentru ca oamenilor sa nu le para rau sa moara ?” – Igor, clasa a 4-a.

    „M-am nascut, abia m-am uitat in jur, iar lumea e deja atat de rea si cruda” – Andrei, clasa a 4-a.

    „De ce viata numai Tu ne-o poti da, insa ne-o poate lua oricine ?” – Roman, clasa a 3-a.

    „Ti s-a intamplat vreodata asa ceva : Iti place de cineva, dar el nu se uita la Tine ?” – Olia, clasa a 3-a.

    „Se poate sa vin in visul Tau din cand in cand ?” – Valera, clasa a 3-a.

    „Hai sa ne intalnim inainte de moarte !” – Iura, clasa a 2-a.

    „Nu cer pentu mine, ci pentru oameni. Fa asa incat fiecare sa poata trai cel putin inca 11 ani peste cat i se cuvine” – Artur, clasa a 2-a.

    „Cand cainele meu va muri, poti sa-Ti iei Tie. O sa-Ti fie un adevarat prieten. Sa nu uiti insa sa-l scoti la sapte dimineata sa faca kaka si pishu, de mancat mananca orice, dar sa fii atent sa nu strigi la el ca te poate intepa”. – Jora, clasa a 2-a.

    „Tu existi in orice om, Te rog deci sa-i povestesti cat de mult imi place de ea. Eu ma rusinez”. – Kolia, clasa a 3-a.

    „Se pare ca florile Ti-au reusit mai bine decat oamenii” – Galia, clasa a 3-a.

    http://www.moldova.net/showthread.php?t=5633

    in rusa:
    http://iliya-popov.chat.ru/let_god1.htm

    daca as avea ceva timp in plus le-as traduce…

  3. tonysss spune:

    am selectat si eu cateva … am cateva carti cu asa ceva insa timpul nu tine cont de dorintele mele

  4. „Nu m-as inscrie niciodata intr-un club care i-ar accepta pe cei ca mine membri.”
    asta m-a facut sa zambesc, restul le stiam
    stii a cui e?

Lasă un răspuns

