Corporate blog – how to

Posted: Octombrie 7, 2007 in blog

Alaturi de vioaiele si nonconformistele bloguri individuale, identificam adesea si unele corporate. Misiunea de a scrie pe un astfel de site nu e deloc usoara. Ba chiar periculoasa uneori.

Un blog corporate (apartinand oficial de o companie) poate fi cu circuit inchis (intern) sau public. Cel intern ii ajuta pe angajati sa comunice si sa discute problemele mult mai usor (stim ca in fata computerului, individul devine mai dezinhibat si mult mai dispus sa-si exprime gandurile decat prin viu grai, face to face). Blogul corporate public e o forma evidenta de relationare cu consumatorul, existent sau potential.

Tot textul 

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s