Supercreierul – Deepak Chopra

Posted: Decembrie 7, 2014 in filozofie
Etichete:,

Supercreierul – Deepak Chopra

„Radacineile cunoasterii nu se afla in fapte ci in curiozitate”

pg. 19

„Nu exista un manual cu instructiuni de folosire pentru creier; cu toate astea, el are nevoie de hranire, reparatii si administrare corespunzatoare.  Anumite nutrimente sunt de natura fizica. In zilele noastre , o adevarata moda a alimentelor bune pentru creier ii face pe oameni sa caute anumite vitamine si enzime. Dar hrana potrivita pentru creier este si mentala, si fizica. Alcoolul si tutunul sunt toxice. Prin urmare, sa expui creierul la aceste substante inseamna sa il folosesti nepotrivit. Mania si teama, stresul si depresia sunt de asemenea un gen de folosire necorespunzatoare. […] Si ne intoarcem la aceasi tema: folosesteti creierul nu il lasa sa te foloseasca. Furia in trafic este un exemplu in care creierul te foloseste dar la fel sunt si aminitirile toxice , ranile provocate de traume vechi, proastele obiceiuri de care nu te poti debarasa si, cel mai tragic dependentele scapate de sub control.”

Intr-o zi  (dupa ce am citit cele precizate mai sus) fiind stresat de o anumita sarcina mi-am zis in gand „uite creierul asta ce imi face🙂 ma terorizeaza cu ideea asta” […] pe loc am zambit si mi-am dat seama sa nu las creierul sa ma foloseasca ci invers🙂 m-am relaxat instant si mi-am continuat treaba mult mai optimist si constructiv.

Lasă un răspuns

